Nedbur
Bende aynıydım tam 6. haftada başlayıp 13. haftada hafifledi. Hiçbir şey yiyemiyordum suyu da zorla içiyordum. Prilam kullandım biraz bastırıyordu bulantımı ama tamamen geçirmiyordu, 4 kilo vermiştim. Doktorum endişe etmemem gerektiğini kusmaktansa hiçbir şey yemememin daha iyi olduğunu söylemişti eğer kusma olursa serumla sıvı takviyesi yapılacağını söylemişti ama şükür bende hiç kusma olmadı. Şimdi şükürler olsun yemek yiyebiliyorum hatta fazlaca kilo bile aldım şimdi de boğazımı tutmaya çalışıyorum fazla kilo almamak için 😂Zorlu bir süreç ama geçiyor emin olun Allah yardımcınız olsun 🙏🏻