bilgis bende 36+1 deyim dün aşırı derecede bir anda belim kopuyor gibi ağrı girdi kıvrandım resmen 2 saat sonra düzeldi ama akşamdan beri sümük şeklinde ama parça gibi sanki bir şey geliyor ama kanlı değil ilk hamileliğin olduğu için bilmiyorum sizce bir sorun var mıdır