zeynepalz Merhaba kizlar 37+4 haftalik hamileyim bebegin haraketleri azaldi bugun 2-3 defa hiss etdim cok az.yarin doktora gidicem. sizdede boyle durum olmusmu?
evremkesmis zeynepalz 36+2 bazen 1-2 gün sakinlesiyor. Sonra tekrar aynı miktara dönüyor. Ama son haftalar hareket takibi çok önemli. Günde 10 tekme olmuyorsa acile gitmekte fayda var
elifcinarr zeynepalz bende 37+1im benimde o şekilde yavaş hareket ediyor yani eskisi gibi hareketli değil muhtemelen yeri daraldığı içindir
097 zeynepalz bende 36+4 üm birkaç gündür hareketler çok az yeri daraldığı için diyorlar ama bilmiyorum ben pazartesi yada Çarşamba hastaneye gidicem o zamana kadar hareketleri saymam lazım doktor soruyor
eni67 Merhaba olmuştu canım hafta ileri olunca yeri daraldığı için hareketleri azalmıştı kaç defa doktora gittim acile bu sebepten istersen kahve çikolata ye onun faydası oluyordu