maral02 ikiz gebelikten dolayı 30. Haftamda doğum öncesi izne ayrıldım. Şuan 31. Haftamdayım Henüz doğum yapmadım Benim +8 hafta için bi dilekçe vermeme gerek varmı acaba kızlar
cuteregina maral02 o sekiz hafta doğumdan sonrasına eklenmedi mi doğumdan önce 8 sonrası için 16 yani sizin bir şey yapmanıza gerek yok
sdc Bende çok merak ediyorum bu soruyu 30 nisanda 32 haftalıkken izne ayrıldım doğum daha yapmadım yani bizim birşey yapmamız gerekiyor mu sonuçta daha o evreye gelmedik