Ben 38+6 hamileyim. 12 itibariyle hatta 39 olacağım. 35+3’te nişanım gelmişti erken olduğundan durdurmuştuk. 36+3’te kestik ilaçları beklemeye başladık. Yaklaşık 1 aydır 2 cm açıklıkla bekliyorum. Hiçbir belirti yok. Ne baskı ne sancı hiçbir şey. Plasentamız yaşlanmaya başlamış ve suyumuz da artık azalmaya başladı. Pazartesi günü 39+2’de doktorum müdahale edeceğini doğumun bu müdaheleden 3-4 gün sonra da olabileceğini söyledi fakat müdahalenin ne olacağını söylemedi. Böyle bi durum yaşayan var mı ? Müdahaleden kasıt ne olabilir ?