Kızlar sürekli ağlıyorum. 28 yaşındayım kız kardeşim yok hayatım boyunca hep bunun eksikliğini yaşadım. Zaten çok hassas ve duygusal bir insanım en kırılgan yanım hep kendimi yalnız hissetmem oldu 🥹 Bir kızım var 8 yaşında. 4 yıldır ikinci için denedik olmadı tüp bebeğe başladık ve olumlu sonuçlandı şükürler olsun tekrar bebeğim olacak. 11 haftalıkken doktorum kesin cinsiyeti kız dedi. O günden beri sürekli mutluluktan ağlıyorum inanamıyorum sanki hayal gibi. Hayalini bile kurmamıştım o kdar güzel ve duygusal geliyor ki bazen bu kadar ağlamam normal değil diyorum… duygularıma engel olamayarak sizlerle paylaşmak istedim 🥰🙏🏻