Arkadaşım 6 haftalık gebe bugün kahverengi şeklinde akıntısı oluyor 5 gün önce kontrole gitmişti doktora kese güzel fakat kesenin etrafında kanama toplanmış durumda dedi bir risk yok demisti eski kanama mı acaba akintisi yoksa başka sebep var mı arkadaşlar anlayan varsa yorum yorum yaparsa sevinirim