Merhaba kızlar 24+3 günlüğüz bugün ultrosonda bebeğin sağ böbreğinde az bi genişleme olduğunu öğrendim Erkek bebeklerin çocuğunda görülüyormuş doğumdan sonra düzelir dedi doktorum tereddüt etmem gereken bişey olmadığını söyledi ama içim üzüldü birkere böyle bişey başından geçen var mı acaba😯❔❓