bmkl 3.gebelipşm ilkinde yaptırdım sınırda dediler ciddiyetini anlatmadılar önlemde alınmadı sonuç kötü oldu ikinci ce üçğncüde yaptırmadım kendim takip ettim hep yaptırma bence kendin takip et haftada 2 3 gün açlık tokluk baksan sorun çıkmazsa 2 haftada bir bakarsın aynı şekilde ben istemedim yaptırmak kadın doğum doktorumda Endokrin doktorumda onayladı insülin kullandım/ kullanıyorum son 2 gebelikte