Kızlar 3-4 gündür babamda kalıyorum eşimle boşanacağız ayrıldık. Param yok pulum yok ortada kamış gibi hissediyorum kendimi baba evinde de olsam… mesleğim falan yok ne iş yapabilirim acaba düğün salonlarında garsonluk falan olur mu? Kendime acıyor ve sinirleniyorum moda tasarım okudum aptal gibi geliştirmedim kendimi. Şimdi bi yere girsem pis konfeksiyonlardan başlayabilirim ancak, onu da ben istemiyorum. Eşim özellikle kendi mesleğimi yaptırmadı zaten o ortamlara girmemem için. Okusaydım keşke de eline bakmasaydım düştüğüm duruma bak işte….