Kızlar merhaba üç gündür çok böyle hasta gibiyim aniden olan bir halsizlik oldu hafif öksürüğüm var bel ağrım karın içi acısı yürürken bile karnımın içi acıyor dün akşam acile gittim serum takıldı parol takıldı ama geçmedi bebekle ilgili bir şey bakmadılar üşütme gibi falan dediler ağrı kesici hiç fayda etmiyor belim çok ağrıyor sanki bebeğin hareketleri de çok az gibi ve böyle hareket güçsüz gibi hem az hem güçsüz gibi yani kadın acile gitsem mi gitmesem mi bilemiyorum alttan muayene ettikleri için gitmek de istemiyorum bir sorun var mı diye de korkuyorum Fikri olan var mı 35+3 günlük gebeyim