papatiaa Bu gün sabahtan beri belime bir ağrı giriyor çıkıyor giriyor çıkıyor banyoya felan da girdim ama hala devam ediyor , bu sancı bu şekılde belden mi oluyor yoksa benım normal sıradan ağrı mı yardımcı olurmusunuz
1cey papatiaa doğum sancısı belden de vuruyor, regl ağrısı gibi ağrılar da olmuştu ama gebelikte geçmeyen devamlı ağrılar için görünün mutlaka tedbiren 💛
Busranur_mnts papatiaa aralıklarını takip et doğum ağrısı olabilir ama doğum başladı demek için düzenli olması lazım benim ilk suyum geldi sonra ağrılarım geldi adet ağrısı gibi kasıktan vurdu ilk sonra şiddetlendi bikaç saat sonra bele vurmaya başladı
papatiaa Fatmakrkz 1cey normal de bugün alcaktı ben pazartesi olsun dedim ama öyle dayanamıcak kadar şiddetli değil ama ben buradayım diye zonkluyor bılemedim
Fatmakrkz papatiaa kendini gösteriyordur o zaman. İlerleyen saatlerde belli eder giderek sıklaşır zaten dediğim gibi durdurmaz öyle. Beline sık sık sıcak su tut duşta. Hayırla Kurtar inşallah
papatiaa yeliz1923 bilmiyorum canım hiç bakılmadı varmı yokmu 😄 bunu evde anlamanın bi yolu varmı korkmuyoda değilim 😊
HakanKemal papatiaa evde anlayamazsın canım kaç haftalık hamilesin bebeğin hareketlerini kontrol et sancı sıklığını kontrol et yalancı sancı ds olabiliyor ama ben pazar günü karın ağrısı mide bulantısı yüzünden gittim acile sezaryene alındım 3 4 cm açıklık varmış sancım çıkmıştı gecesi doğum yaptım
bsrelif Benim böbrek taşım vardı bana dediler ki çektiğin acı doğum sancısından daha kötü 😯 Regl ağrılarına da dayanamazdım hemen içerdim majeziği şimdi diyorum sancı gelirse bide canım aşırı tatlı naparım bilmiyorum genelde dayanamıyorum gözlerimden yaş geliyor
Fatmanur_0416 bsrelif bende öyleyim regl ağrısına bile dayanamazdım hele parmağımın ucu çizilsin bırak parmağı o elimi kullanmazdım 🤣🤣🤣 ama işte valla o sancıları çektim yetmedi acil sezaryene alındım bu canımın tatlılığı baya canımı yaktı diyebilirim