sln_yc çok geçmiş olsun 🌸 benimde kronik alerjim var ve 1.5 ay önce başladı. 4-5 gün idare edeyim bişey olmaz dedim ama en son gece yarısı nefessiz kalkp uyanınca daha kötü olacağını düşündüm. Öncelikle kendi alerji dr umla görüştüm hamileler için uygun olan iki ilaç var bunlardan birini alabilirsin dedi. Kadın doğum dr umla teyitleştim verilen ilaçların doğru olduğunu rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi.İlacın ikisini de aldım bir tanesi çok iyi geldi , devamında daha da rahatsız olduğum için kadın dr um ekstra ilaç yazdı. Uzun zamandır çok rahat uyuyorum.hamilelikte İlaç konusunda kesin dille konuşuluyor ama kullanabileceğimiz ilaçlarda varmış.dr ile tekrar görüşüp ilaç için bilgi alabilirsiniz