Zeyneplemutluluk
bana 35haftalık olunca gel demişti sezeryan günü vermek için bende gittim gecen haftalarda, anesteziye gönderdi o da bir kağıta sigara içiyomusn,herhangi ilaç kullanımı varmı feln filan geçmiş hastlklarını feln sorup dolduruyor sonra kan istiyor kanları veriyosun bakıyor her hangi bir sorun yoksa kağıdı onaylıyor git doktorun gününü versin diyor, ama benmkini malesef onaylayamadı :( kanımda enfeksiyon çıkmış burun akıntım vardı grip başlangıcı dedi KBB’a git dedi oraya gittm baktı antibiyotik verdi malesef 1 hafta anestezi alamazsın dedi antibiyotiği bitirp gel kontrole ondan sonra onaylarm anestezicide onaylar gün alırsın dedi şimdi antibiyotik başladım,cuma gününe randevu aldm KBBa inşallah o zamana iyileşirim de o gün sezeryan günü de alırım eğer sorun olmasaydı çarşamba gunune sezeryan olacaktım:( tam 37. Haftadayım şuan,
cuma günü 38 olacagım geç olsun güç olmasn normal gelir diye korkuyorum inşallah bekler bebişim ama doktor dedi acilen bişi olur gelirsen de mecburen alırız sezeryana normal gibi bi.şansı yok dedi bu 3. Sezeryan olack arada 4 yıl var…🥺🙏🏻