dgngr aynen bende öyleydim, çünkü neye benzediğini bilmediğin bir bebişin hayalini kurmakta zor oluyor, bende hamileyken unutuyordum 25. Haftalarda falan, rahatta bir hamilelik geçirdim sanırım ondan hiç bir rutinim falan bozulmadı, içerden tekmeyi yiyince aklıma geliyodu 🤣 doğurunca da durum farklı olmuyor bu benden mi çıktı ne ara hamileydim falan diyorsunuz, sanki biri almış getirmiş kucağınıza vermiş gibi, şuan oğlum 7 aylık ama sanki hamilelik zamanlarım ya çok seneler evvelmiş gibi yada hiç olmamış gibi değişik, doğumu unutuyosun diyolardı da öncesi de unutmayı beklemiyodum 😂