Kesrak bende 6+5 de hafif lekelenme vardı hemen hastaneye gittim bi sıkıntı yok dediler ilaç verdiler ertesi günü lekelenme devam ediyordu ve başım dönmeye başladı hemen gittiğim hastaneye gittim kese bozulmuştu rahim ağzına inmişti başka hastaneye yönlendirdiler kan verdik hastane ben bakamam dedi araştırma hastanesine gittim gerçekten pişman oldum gittiğimde 1 hafta yatırdılar beni sürekli alttan baktılar kalp atışı olduğu halde kürtaj dediler kabul etmedim başka hastaneye gittim kesenin etrafında dışarıya doğru yoğun bir şekilde kanama olduğunu ve kalp atışlarının olmadığını söylediler aynı gün kürtaja alındım doktor kontrolüyle tekrar 1 ay sonra hamile kaldım şimdilik Allah’a şükür hiç bir sıkıntı yok