havva_5 Biranneadayi4 ilk vurulduğumda beni çok sarsmıştı baş ağrısı, diş eti hassasiyeti, kasık doluluğu vs biraz fazla hissettirmişti. ikincisinde sadece hafif baş ağrısı olmuştu, üçüncü de pek bi yan etki görmedim sanırım bünye alıştı 😃
Cansin_01 İçeriğinde HCG olduğu için tüm gebelik belirtileri yaşarsın. İğne etkisi geçene kadar. Kasık ağrısı göğüs baş ağrısı vs. O yüzden de test yapmayın derler 14 gün olduktan sonra doğru sonuç verir testler