Ceyceys Kızlar bu kuyruk sokumu agrısı nedir oturamıyorum kalkamıyorum yatamıyorum. 30 haftalık olcaz kısmetse pazartesi. Doktorada sormayı unutuyorum .
AkileUqur Ceyceys ayy aynı sıkıntı bende de var oturup kalkarken çok acıyor... Bıktım usandım artık.bu acidan.. 24+2 yim 22 den beri ağrıyor...
Eymerce Ceyceys ilk gebeliğinse bebeğin ağırlığı ortalamanın üstünde yada göbeğin çok büyüdüyse eğer omurilik içeri doğru eğildiği için ağrı oluyor belinin altında yastık koyup ayaklarını havaya kaldırırsan iyi geliyor
AkileUqur Ceyceys amin inşallah... Cekicez mecbur... Dr. Kasiklarin agrimiyorsa.. kuyruk sokumu ağrısı normal dedi
Caglacagla Kızlar bende de oldu ağrısı ama öyle böle değil aman ağır iş yapmayın ağır şeler kaldrmayın ve balkon falan yıkamayın mahvetti belimi heryerimi yürüyemedim bir daha aslaaa...
Kelebegimmm 12ci haftadayım biraz yürüyünce bende de oluyor.siz yine ileri haftalardasınız bana noluyor🤦🏻♀️