Kızlar merhaba buraya hikayemi anlatmak için geldim beni yargılamanız için değil biraz destek için anlatmaya geldim ben 23 yaşındayım evliyim 2 çocuğum var ve 1 tane düşük en küçük bebeğim daha 1 yaşında ve ben hamile olduğumu öğrendim benim bugün hamileliklerim çok riskli ve zor geçti doktorum en son en az 5 yıl çocuk yapma dedi çok riskli dikişlerim iyileşmiyor ben ilk 6 ay korundum ama sonrasında eşim korunmama izin vermedi haplarımı hep aldı ve bir daha aldırmadı spiral taktırmak istedim götürmedi eşimle son zamanlar çok kavga ediyoruz boşamaya kadar düşündük anlaşamıyoruz şiddet var hem psikolojik hem fiziksel son zamanlarda sürekli 3 çocuğu yapalım diye tutturdu benim ne kadar istemediğimi hazır olmadığımı biliyor hem bedensel hem psikolojik olarak hazır değilim ben 2 çocukla çok zorlanıyorum bire daha 1 yıl oldu doğum yapalı ben çocuğu istemediğimi ve medikal kürtaj olmak istediğimi söyledim eşim ben o günaha giremem dedi benim korunmama engel olduğunda günaha girmiyor şimdi mi günaha giriyor onun imzası gerekiyor o ilaçı alabilmem için ama bir türlü ikna edemiyorum çok kötüyüm öğrendiğimden beri ağlıyorum kaldıramıyorum bugün ailesine de söyledim onlar da karşı çıkıyor ama ben kararımı ve fikrimi değiştirmedim dedim pazartesi doktora gideceğiz nasil ikna edeceğim ben asla hazır değilim lütfen anlayışla karşılayın