ebru23 kizlar bi saatte 3 kere geldi ama ne agri ne sanci var simdide sure sanki azaldi kan yada su gormeden gitmek sacma olur dimi 2 gun sonra zaten kontrol var bu kasilmalarin olmasi normali kolaylastirir ins sezeryan istemiuorum.
Ays7140 ebru23 kendinizi yorduysanız ondan olmustur benimde 34.haftada olmustu doktorum kendini yorma demisti
meeese ebru23 ben de 35+3 üm özellikle bugün çok sık kasılıyor karnım ama ne ağrı ve ne nişan ne su.saate bakmadım ama çok fazla olmaya başladı. Bence normal ama 🤔
ebru23 Ays7140 yani bebegimin esyalrini yerlestirdim bugunde genelde kasilma yasadigim gunler genelde dedigin gibi disarida yoruldugum gunler cokda takmicam artik ya valla