minikimd buketdeniz19 ben yaptırmadım diğer gebeliklerde sorun yaşamadığım için doktorumda gerek duymadı
Nesrin0505 buketdeniz19 kesinlikle bence yaptırmalısınız bir zorluğu yok birazcık tatlı olduğu için mide bulantısı azıcık oluyor bebek için hayati önem taşıyan bir test
buketdeniz19 donovan26 yaptırıyım mı yani çok kararsız kalmıştım aslında yaptırmak istemiyordum doktor elime kağıdı tutuşturdu salı günü yaptır diye 😂
nesliily buketdeniz19 ya bende yaptirdim dun nedendir bilmem dünden beri bebeğim normalden daha fazla hareketli. Onun dışında başka bir sey olmadi midem felan bulanmadı benim hiç.
yeliz1923 buketdeniz19 Aynen benim de elime verdi 2 çocukta yaptırmadım bunda yaptırayım bari dedim 🤣
buketdeniz19 minikimd aslında bende istemiyorum korkuyorum açıkcası doktor bana fikrimi sormadı bile ilk gebeliğim benim
minikimd buketdeniz19 ilk olduğu için belki istemiştir benim üçüncü olduğu için gerek duymadı bende istemediğimi söyledim doktorum da tamam dedi
buketdeniz19 Nesrin0505 korktuğum için yaptırmak istememiştim ama doktorum zaten sormadı bana direkt yaptır dedi sonuçlar hemen çıkıyormu acaba perşembe bakacağım sonuçlara dedi
Nesrin0505 buketdeniz19 sonuç hemen çıkmıyor sabahın en erken saatinde gitseniz bile o Kant testlerini saatte bir veriyorsunuz 3 sefer verdiğiniz için 3 saat sürüyor ertesi gün çıkıyor yani
gamzeakarsu17 buketdeniz19 korkulacak bişey yokki şekerli su içip kan şekerinize bakacaklar aç gidin yanınızda meyve suyu çikolata götürün işlemden sonra yersiniz.1 dilim baklava kadar verdikleri şeker miktarı.ve riskiniz varsa bilmek her zaman daha iyidir bana göre
1cey buketdeniz19 iyi bir doktor araştırın ve doktora güvenerek hareket edin durumunuza göre yaptıralım veya yaptırmayalım der, bu konuda herkesten bir ses çıkıyor çünkü en iyisi doktoru dinlemek. Ben yaptırdım doktorum yapmayalim dese dinlerdim
buketdeniz19 1cey doktorum yaptır dedi zaten direkt elime kağıtları verdi tdap aşısına izin vermemişti ama şeker yüklemesine yaptır dedi
nesliily buketdeniz19 tdap a neden izin vermeedi ? Aslında çoğu doktor oneriiyor benim doktorum sorman bile hata yaptir tabi ki dedi