beyzzsenturkkk svnc_2 demir eksikliğinden. bende aşırı yiyorum gece gündüz demirim yerlerde dondurma yoksa buz yiyorum
neclaakyel İlk kızımda doğuma kadar yedim 50 kilo ile hamile kaldım 72 ile doğuma girmiştim şimdi tekrar hamileyim ve yine yiyorum buz gibi nasıl rahatlatıyor 🍦
bsrelif svnc_2 Bende 3 aydan sonra aşırı aşerdim de şimdi geçti o dondurma sevdam ekşi şeyler aşeriyorum şimdi de
DenizAda_ svnc_2 içeriği temizse sorun olmaz abartmamak lazım şekerli sonuçta doktorunuza da mutlaka danışın ben de soğuk soğuk arada yiyorum iyi geliyor 😋
anee234 svnc_2 aynı drumdayım oğlumdada 34 haftadan sonra başlamıltı bunda biraz erken başladı her gün 3 4 tane yiyorum siz kaç haftalıksınız
tahamommy svnc_2 yiyin ama son 3 ay biraz dikkatli olun çok şeker tüketmek su fazlalığı yapabiliyor şekeriniz olmasa da, bende öyleydi doktorum yasaklamıştı hemde tüm yaz boyunca 🥲
zeynepdemir65 Bnde çok çok dondurma yiyorum 17. Haftalık oldum iki gündür aşırı öksürüyorum biraz ara verdim 😂