Benim kızlarım tek yumurta ikizi ve şuan 6 yaşındalar kuzum. Şükür sıkıntı yaşamadık. Sadece anne karnında ben kilo aldıramadım bu yüzden zayıf doğdular. 20 güne yakın küvezde kaldılar sonra eve çıktık. Hemen toparladılar. Sende içini ferah tut. Lakin ben doğuma kadar ara lekelenmeler gördüm bu yüzden progestan kullandım hep