emine136 Kızlar teste negatif görüp sonradan hamile olduğunuzu öğrendiniz mi böyle bi ihtimal varmı bebe time testi güvenilir mi
serenayyk emine136 regliniz geçti mi? Ben regli günümde ve 1 gün geçince test yapmıştım negatifti ama henüz yeni olduğu için çıkmamış testte 10 gün geçince öğrenmiştim
emine136 serenayyk 7 gün oldu gecikeli karnımın alt kısmında batma larda var anlamıyorum regli olmakla olmamak arasında bişey
serenayyk emine136 test ne zaman yaptınız bugün mü normalde regliniz düzenliyse başka bi test daha yapın bence
emine136 serenayyk reglim hep düzenli 28 gün de bir olurum en fazla bir gün kayar dün yaptım silik çıktı bu gün yaptım negatif ya test bozuk yada değilim anlamadım kan verdim dün bu gün çıkacaktı ama işçiler bayramı pazartesi dedi uzadıkça uzuyor böyle
serenayyk emine136 önce silik çıkıp sonra negatife dönmesi kimyasal da olabilir ama umarım pozitiftir pazartesiyi beklemek zor gelir ama bi test daha yapın başka bi markanın falan
iremxersoy yorgunannis aay o nasil oldu benim regle 11 gun kala kan verdim silik cizgiyi görünce negatifti 0.6 acaba artik bu ay gecti mi ki 😞
yorgunannis iremxersoy benim de 0.6ydı değerim😂 bilmiyorum nasıl olduysa bi doktora gittim 5 haftalıkmış tabi kan verdikten 10 gün sonra falan gittim
iremxersoy yorgunannis hayirli olsun insallah ne guzel supriz olmus o verdiginiz deger regl gelmeden onceydi o zman gittiginzde regl kac gun gecmisti 5 haftalik olduğunu öğrenince
yorgunannis iremxersoy 3 ay🤣🤣 benim çoook karışıkı yüzden her ay hamile sanıyorum kendimi hep gecikiyor pcos var😅
iremxersoy yorgunannis bende de pcos var ama tam tersine saat gbi 28 gunde bir adet goruyorum dayansam zaten adet geliyor bn erkenden hep bakiyom 😅2 sene once 2 ay gecikince tani koydular.