Kızlar pcosluyum ama hemen hemen 2 senedir reglim düzenliydi 3 buçuk yaşında oğlum var bi 6 aydır falan 2. Çocuk düşünüyorduk en son 25 şubatta regli oldum ondan beridir olamıyorum martta regli olmama yakın bir stres yaptım dengeyi bozdum doktora ds gitmek istemiyorum doğal bir yolu varmı bunun ya regli olabilsem çocuk için gidicem de olamıyorum kafayı yiyicem 🥲