senaakck benim normaldi kuzum 37+5de başlamıştı ağrılarım hastaneye gittim 1 cm açılma vardı ertesi gün sabahına kadar yürüttüler açılma devam etmedi ebe iki haftaya kadar doğum olmaz dedi eve geldim uzandım çünkü ağrılarım vardı akşam 8 gibi sırtıma bir ağrı girdi ve geçmedi uzandım yok bana mısın demiyor oturduk eşim birşeyler hazırladı yedim uyudum gece afadersin sürekli tuvalet çıktım sürekli idrar varmış gibi hissediyordum sabah namazı vaktine kadar devam etti sabah 5 gibi falandı Galiba suyum patladı hemen hastaneye gittik 4 cm olmuştu açılmam hemen beni merkeze sevk edildi 1,5 saat yol çekti ara ara sancım oluyordu hastaneye vardığımda hala tuvalet ihtiyacı gitmedi hatta ebem gülerek kız tuvalette doğuracaksın diyordu sonra nstye bağlı kaldım gidip gelip bakıyordu ebem muane ediliyordu ama ağrım olmuyordu sancıdan hissetmiyorsun onu en son taçlandırıyor deyip beni hemen çatala kaldırdılar ama sancılarım gitti tekrar nst gittim ama ebelerim o kadar iyiydi kolumun altına girip beni götürüp getiriyorlardı sonra devam etti tekrar bakıldı bu sefer oğlumun başı gözüküyordu çatala çıktım sancım durdu tamam şimdi gelecek gelince söyle ve ıkın dedi büyük abdestin gelecek sanacaksın ama utanma olabilir dedi hafif kesi atıcam ilk gebelik diye ama hissetmedim çünkü uyuşturuyorlar ve kestiler bir kaç ıkınma sonrası oğlum geldi ebem herşeyi anlatıyordu benle konuşuyordu keşke o ebelerim bu doğumda da olsaydı ama imkansız 5 sene oldu yani asla korkmayın ve doğumu düşünmeyin ben böyle bir doğum yaşadım şuan 26 haftalık hamileyim ama asla doğumu düşünmüyorum 🩷