şuan 37+2 günlük hamileyim ve bugün öğleden beri yakın aralıklarla belime sancı gibi bir ağrı girip çıkıyor ama bebeğim hareketli karnımı sertleştirmiyo rahimime de sancı girmiyor daha önce normal doğum yapmadığım için nasıl bir yol izleyebilirim bilemedim 🤦🏼♀️