Hafif lekelenmem vardı dün doktora gitmiştim. Ama lekelenme akıntı ile beraber azdı kahverengimsi şekilde. Progrstan verdi doktor. Fitil olarak aldım dün akşam ilk kez biraz daha fazla gelmiş şuan normalde gelene göre progestanda yapıyor diyorlardı doğrumu acaba başına gelen varmı