Beyzz6 canım benim içini ferah tut. Kanaman olmadıysa. Devlet hastanelerinin cihazları kötü, bazı doktorlar da bir tuhaf ve garipler. Betan gayet güzel düşerdi eğer bir düşük yaşasaydın. Keseyi görememesi kendisinin beceriksizliği olmuş bence. Bebeğin seninle 🌸🙏🏻 ama icini rahatlatmak icin kendi doktoruna yeniden git istersen belki kalp atışını bile duyarsın 🥹