hasret_sakar33 Dün doktor a gittim kızlar bebeğimin gelişimi gayet güzel ölçümleri 19 hafta çıkıyor fakat doktor sıvıda minimal bi azalma görüyorum dedi 🤦♀️ oğlumuda 35 de doğum yapmıştım suyu kalmadığı için başına gelen var mı geçici birşey midir
busu1 hasret_sakar33 Hafta da öğrendim 30a kadar havuç suları deveci armutu yedim Hindistan cevizi suyu ictim( elimde hala var ücretsiz gönderim yapabilirim artık kullanmıyorum) 30 da düzeldi Perinatalog doktorum bazen bebeklerin kendinden kaynaklı onun suyu yeter derdi eğer başka bir problem yoksa çünkü bir sebepi yoktu azalmasının dediği gibi de oldu birden çoğaldı sizde yazdığım şeyleri yapabilirsiniz
elifrejin hasret_sakar33 bana haftasına göre suyu az dedi sizinti olabilecegini söyledi sizin suyunuz arttimi acaba
Seherdrn hasret_sakar33 havuç suyunu dikkatli kullan 50 gr üstüne çıkma şekeri tetikler. Aidin salih gerçek tıp kitanını oku acilen. Formüller orda yazıyor
hasret_sakar33 busu1 çok teşekkür ederim 🙏havuç suyunu önceki hamileliğimde kullandım ama 18. Haftada olunca bay tedirgin oldum
sudeates0658 busu1 Banada 21. Haftada söylediler 23. Haftada detaylı da netleşti hatta az dediler ama çok korkuyorum ya havuç suyu içiyorum deveci armudu yiyorum ama Hindistan cevizi suyunu duymamıştım 🥹
busu1 hasret_sakar33 Çok korkutuyor gerçekten ben bugünlere nasıl gelirim diyordum çok korkuyordum çok haklısınız. Doktorum şu içerken 3.5 lt gecmemeyi( ben fazla içerd çok severim su) birde diyet uygulamıştı şeker karbonhidrat kestirdi sadece et türü sebze beslendim
hasret_sakar33 elifrejin dün kontrole gittim şuanlık bi sıkıntı yok dedi sürekli su içtim havuç suyu içtim
elifrejin hasret_sakar33 bana günde bir bardak ic sadece dedi havuc suyunu birde sizde sızma oldugunu kendiniz evde nasıl tespit ettiniz
busu1 sudeates0658 Aynı süreçten gecip aynı şeyleri yiyip içiyoruz🤣 çoğalacak 25 ten sonra canını sıkma yine aynı şeyleri ye iç çoğalınca birak stres yapma çoğalıyor 💖