Selamün aleyküm hanımlar 19 haftalık gebeyim ve sanki yürüdükçe ayakta çok kaldıkça kasilmam oluyor normalmi 4.gebeligim erken olduğunu düşünüyorum sancinin diğer gebliklerimde hiç yaşamadım o sebeple acile de gitm bebek hareketidr dedi nst için erken dedi gönderdi