Adetim 5 mayıstı düzenli 28 günde bir sabit olurdum adetimden 2 gün önce kasılmalar başladı adet olacak gibi bugün özellikle adet olacak gibi hissediyorum bir şey akıyor bakıyorum beyaz uzayan akıntı test yaptım ilk defa geciktim diye negatif çıktı ateş basması oluyor terliyorum hareket halinde amh üst sınırdaydı yumurta büyümeden çatlıyordu kaç aydır takviye başlamıştım 1.5 ay oldu bu ay zamanında çatladı test negatif geç döllenme yerleşme mi oldu anlamadım adetim gecikmezdi takviye zaten geciken adeti bile düzenliyorken testte de çıkmadı anlamadım