dilanezel Kızlar durumunuz nedir bugün beş gün var adetime ama aşırı sancım var adet sancım ve çok uykum geliyor iki gündür kafamı kaldıramıyorum
Aynur_ma dilanezel bat 7 nisan bugun erken gebelik testi yaptim hicbirsey cikmadi simi yarin clear blue ile yapacagim bakalim noluyor
elifgck dilanezel 6 mayıs gibi regl olmam lazım Dpo 10 bugün testler negatif. Daha da pozitife döner mi bilmiyorum🤦♀️ ara ara giren kasık bel ağrısı, yoğun beyaz akıntı var ama bilemiyorum
iremm00 Normalde reglmcok düzensiz bazen oturuyor düzene bazen de düzensiz oluyor 5 ay olmamıştım , geçen ay oldum bu ayda eşimle 4 kez korunmadik, bugün regl gösteriyor ama olmadım, olmazssamda ztn 10 gün sorna test yaparım büyük ihtimal
trp samaa_ benimde bat 8 Mayıs kasık ağrısı dışında hiçbirşey yok aksi gibi her ay göğsüm aşırı ağrırdı bu ay oda yok birde vucüt sıcaklığı yüksek olmalıymış tuttuysa onu öğrendim her sabah ölçüyorum normal çıkıyor bu ay da olmadı büyük ihtimalle
znnnr samaa_ ya milleti niye yoldan çıkarıyorsun Haahahah kız gecikmeyle çıkan bi sürü insan var niye mutlaka diyorsun 🤣
dilanezel znnnr malesefki. Öyle nişanlandım stres bağlı hayatıma girdi yine stres yapım en ufak yukseliyor
Aynur_ma elifgck bende de7 mayis bugun erken gebelik test yatim negatif ama yine de bir umut bekliyorum ilk iki cocugumda adete 1 gun kala silikle ogrenmistim
Sss1947 dilanezel bat 5 Perşembe silik görmüştüm . Daha test yapmadım benimda sağ kasık ağrım var bugün kadın doğum kontrolüm vardı zaten varsa orda anlaşılır daha test yapmadım