azra01 eşim ilk hamileliği öğrenince kız olursa Ezel demişti, unisex ama bana kalırsa kızlara daha yakışıyor.
Benim çok hoşuma giden bir isim oldu.
Sonra yine Gülce demişti, Mina güzel ama gelip mine derlerse sinir olurum demezsen 😄❤️
İşin sonunda oğluş olacağını öğrendik 😅
Aklıma gelenler bunlar canım, sağlıkla gelsinler bütün bebikler inşallah ❤️