onlybaby8 ya benim de ilki zorunlu sezeryandı genel anesteziydi. Genel anestezi bebeğim kanına da karışıp solunum sıkıntıları yaratabilir dediler bana. Astım vs gibi hastalıklara yakalanma olasığır artıyolar dediler bir de ten temadı falan yaşamak isterdim açıkcası. Zaten sakinleştirirler o heyecanla anlamayız bence diye düşünüyorum