Kızlar dün detaylıya girdim ve kalbin etrafındaki sıvının 4 mm olduğunu söyledi. En fazla 2 mm olması gerekirken 4mm falanmış. Kalbin yapısında bir problem yok her şeyi gayet normal ama bir tek bu çıktı. Bir ay sonraya randevu verdi geçebilir dedi. Takipte kalmak önemli dedi. Böyle bir durum yaşayıp geçen var mı?