Fuunndaaa merhaba heyet raporu şeklinde mi aldınız acaba, bende riskli gebeyim tansiyonum çok yükseliyor şehir hastanesinde üç gün yattım ama rapor veremeyiz dediler gönderdiler, kendi doktorum verebilir mi acaba özelde, senelik 40 gün rapor hakkı dışında oluyor değil mi bu 45-45-45