Kizlar 27+3 haftalık hamileyim, 20.haftamdan beri cam sakuraya gidiyorum en son gittiğimde ebeyle gorusturduler ve bu doğumum ikinci sezeryan olması gerekiyor ama ebe bizde şuan sezeryan günü verilmiyor doğumum başladığında geliyorsun acile öyle sezeryana alıyoruz dedi ama bana çok saçma geldi ya