minikcivciv89 Merhabalar, 31 Mart’ta doğum yaptım, 7 Nisan da doğum parası için başvuru yaptım, ne zaman yatar doğum parası mesaj mı geliyor , arıyorlar mı? nereden görebilirim yatırıldığını ayın 26 ve 30 u arasında yatar yazıyor Google da ama ben göremedim
BuBuM minikcivciv89 tam bir bilgim yok ama Denizbank mı ne onun üzerinden yatıyormuş para e devletten kontrol edebilirsiniz
Busranur_mnts minikcivciv89 benim 2 ay sonra falan yattı ilk öğretmenim ailem uygulaması var oraya kayıt olup çocuğun üstünden görebilirsiniz SMS de geliyor bankaya yattığı zaman tarih veriyor o tarihte alabilirsiniz diye
minikcivciv89 Busranur_mnts evet o uygulama var telefonumda ama e devletten başvuru yaptım daha bi belirti yok demekki banada 2 ay sonra yatacak