Her şeyden öncelik sağlıktır ama hamilelik psikolojisinin bana verdiği şeyler çok kötü ben çok tüylü biriyim küçükken kaşlarım falan birleşik Recep İvedik kaşı gibi yüzüm de aynı şekilde böyle tüylü bir çocuktum tabi şu anda öyleyim ama aldığım için fazla sorun yok eşim tüysüz şimdi benim çocuğum tüylü mü olacak yani o benim tüy genetiğiim ona geçer mi aile sadece bende var annem falan aşırı tüysüz biri babam tüylü ama ben babamdan almisim galiba genetigi bilmiyorum sürekli düşünüyorum psikolojim bozulacak çünkü çocukken ben çok çektim o da cekmesin cocukken cirkindim simdi degilim mesela herkez sana ceksin cok guzelsin diyorlar ama tuy konusunda da ceker die korkuyorum hamilelik cok garipppp