irosisko içine sinmeyen hiçbir drla devam etmek zorunda değilsin, mantıklı da değil. Gecenin rahat ve güvende hissetmesi önemli👌 en iyi dr demişler de kime göre neye göre, herkes her drdan aynı memnuniyeti görmüyor ki.. Hem tavrı davranış içine silmedikten sonra prof olsa ne yazar, bence ilgi ve güven önemli😊
Dr suz kalmazsın tatlım korkma, özelde başka dr a git hepsi aynı değil 🤗
Bu arada hangi şehirdesin canım