rabiaduru1 Bence öncelikle hasta ziyaretine gider gibi değil, başsağlığına gider gibi gidin. Çünkü yazık bebeğini kaybetmiş. Geçmiş olsun denmez ona bence. Biz başsağlığına giderken çay şeker lokum gülsuyu gibi şeyler alırız, hasta ziyaretine giderken süt Meyve tarzı şeyler alırız. Ama zaten ne götürürsen götür şuan ona pek takılacağını sanmıyorum, sizin en doğru şekilde yanında durmanız önemli, acısını anladığını hissettirmen ve ziyareti kısa tutman önemli, bir de lütfen ona daha yaşın genç, üzülme, bir daha olur gibi cümleler kurmayın şuan için. 🌸