Dün 75 gr ile şeker testi yaptırdım 1. ve 2. Saat kan verdim, sonuçlar böyle çıkmış. Galiba bir sorun yok ama daha doktora göstermedim. Tecrübeli olanlar bakabilir mi nasıl sonuçlarım? Ben ilk gebeligimde 50 gr ile sadece 1. Saatte kan vermiştim doktor sonuç normal demisti, cok ayrıntılı bilgim yok. Bu sefer 75 gr ile 3 kere üst üste kan verdim, o yüzden tecrübeli olanlara sormak istedim 🫶🏻