sewgisuu Ben ara ara ya da sıklıkla kasıklarımda dolgunluk ve ağrı hissediyorum 6+3 haftalık hamileyim ve doktorum progestan adlı bi ilaç yazdı onu ağızdan alıyorum benimle aynı şeyi yaşayan var mı ve yeni gebelikte ağrı normal mi kanama yok
NovaVina_ sewgisuu bende zaman zaman yasıyorum doktorum normal dedi. Bende de kanama yok. Gün içinde zaman zaman kramp benzeri ağrılarım oluyor sonra geçiyor.