Byzz61 Kızlar dün yumurta toplamam oldu 26 tane toplanmış. Bugün 1. Gün aradılar 22 tanesi döllenmiş dün bugün geriye 20 tane kalmış sizce iyi mi gidiyo şuan. İlk defa yaşıyorum bu süreci
vascenceloss Byzz61 gayet iyi canım, benim 21 tane toplanmıştı 13 tane dölllendi seninki ilk döllenmesi bile gayet iyi
cse Maşallah iyi toplanmış. 3. Güne daha iyisi 5. Güne ulaşması birde kalitesi önemli Benim 3 tane toplandı 5. Güne 1 tane embriyo ulaştı en iyi kalitede şimdi havuzlama sistemi yapicaz yeniden yumurta toplama işlemi olucak.