orhismommmmmm allah razi olsun daha cok kucuk benimki 6. Haftadayim. kontrol bugündü amaBana yatis vs vermedi, perşembe gunu farkli bi doktora daha gidicem. Orhisimin dogum doktoru cok iyidi bir de o hamileliğim çok sorunsuzdu dağları denizleri gezdim de rahat rahat da doğum yapmıştım kendimi güvende bulmak istedim. Ne olur bana dua edin bebek büyüyene kadar kanama devam ederse çok sıkıntı insan kendini çok kötü hissediyor