Nisanmomy aybakay evet çok sevindim 23 nisanda raporum bitmişti. Şimdi talep nereye yapılacak belli değil haftaiçi netleşecekmiş
aybakay @Nisanmomy ben de birkaç gün önce çalışabilir raporu aldım hakkımı doğum sonrasına atayım diye de
Nisanmomy aybakay bende çalışabilir raporu almıştım ama erken doğum yaptım 😀 bebeklerimiz istedikleri zaman geliyorlar