tugbabykmrlr bi gün mecbur çıkacak yani 😅 bence zorluk zaman zaman değişiyor annen destekse hiç korkma ve keyfini çıkar, benim için ilk etapta emzirmek zordu yemek ev işi annemdeydi annem gittiğinde bi süre alışma evresi yaşadık yine eşim sağolsun yemek konusunda hiç darlamadı beni, ama yemek yemek sürekli ağlardı ve eşimle paslaşarak yerdik öyle böyle o günler geçti, şuan 7 aylık oğlum diş sancısı yaşıyor ve uykuları kötü ama bi yerde herşeye alışıyorsun ve geçeceğini bildiğin için bunlar sana koymuyor, ben bi ara uykusuzluktan kafayı yemek üzereydim annemi çağırdım geldi sağolsun biraz olsun toparladım, en önemlisi kendini tükenmiş hissettiğin anda yardım istemekten asla çekinme ve biz anneyiz o çocuğun en çok bize ihtiyacı var herşeyin üstesinden geliriz evellallah