Serklajlı olup fotoğraf çekimi yaptıran var mı aramızda acaba? Doktoruma sordum çekim yapabilirsiniz sorun olacağını sanmıyorum dedi ama yine de bel ve arada kasık ağrılarım olduğu için korkuyorum ama düğün çekimimde bazı hastalık sebeplerinden dolayı olmadı bir türlü bu yüzden doğum çekimi yapmak istiyorum çok kararsız kaldım yorumları bekliyorum 🙏🏼