azlp doğumdan sonra bebeğim küvözde olduğu için sürekli sağım yapmıştım ve hiperlaktasyona sebep olmuştu. Bebeğim 12 aylık son bir iki haftaya kadar hala sütüm çok fazlaydı, geceleri akıyordu, bebeğim emerken diğer taraftan fışkırıyordu falan birkaç haftadır rahatladım. Özellikle ilk 3-4 ay aşırı zordu sonra biraz daha rahatlamıştı ama siz sağmaya devam ettiğiniz için daha zor olabilir rahatlaması. Bana doktorum adaçayı önermişti üç dört gğn günde iki bardak içiyordum biraz rahatlama hissedince bırakıyordum ama ayda birkaç tekrarlıyordum böyle içmeyi. Onun dışında sağım aralıklarını uzatmayı, göğsü tam boşaltmamayı deneyebilirsiniz ben bunu yaptığımda ya mastit oldum ya da mastitin ucundan döndüm hep çok zorladı beni. Emzirme-sağım sonrası göğsünüze soğuk uygulaması yapabilirsiniz süt inişini biraz yavaşlatıyor. Onun dışında gerçekten zor bi süreç umarım kolayca çözebilirsiniz. Ben bi ara ilaçla sütümü kestirecek seviyeye gelmiştim doktorumun ısrarıyla sabrettim biraz düzene girdi ama tamamen düzelmesi 1 yılı buldu.